USB Mass Storage

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Pátek Červen 21 12:27:18 CEST 2002

David Trcka wrote:

> A mate moznost to zkusit na jinem stroji? Nebo ve windows? Jestli treba
> neni problem v USB radici nebo kabelu. Jinak ja jsem muj HP718 taky
> nedokopal do funkcniho stavu a momentalne to uspesne resim s cteckou CF
> karet ;)

Odzkouseno na vice strojich, kabelu mam taky vic (obyc. A-B USB kabel)
priznaky vzdy stejne :-(
Dokonce jsem upgradoval bios a nic.(Ve win to facha)
O cteccte CF jsem premyslel, ale chci se teto variante vyhnout,
radsi bych pouzival obyc. USB kabel. (fotky stahuju pokazde jinde).
Navic ne vsechny ctecky funguji pod linuxem
(tuto informaci jsem vygoogloval).

Roman DAVID