EULA Microsoftu

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pátek Červen 21 13:26:18 CEST 2002

Nejen hypoteticka, ale nekdy schizofreni. A netyka se jen produktu pro win.
Osobne jsem se setkal s licecnim ujednanim vytistenym a vlozenym do krabice
se SW, takze nebylo nutne instalacni medium vubec pouzivat, ale... v
licencnim ujednani byla poznamka, ze zbozi mozno vratit v neporusenem obalu.
Abych se k tomuto letaku dostal, musel jsem krabici vyprostit z PVC obalu a
nehtem prefiknout zalepku na viku

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz