postfix+kaspersky

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Pátek Červen 21 13:32:41 CEST 2002

On St, 2002-06-19 at 17:34, David Olszyński wrote:

> Od softu za 20000 penez bych cekal, ze bude fungovat i tak nejak sam ;-),
> takze jsem napsal na support Kasperskeho a celkem rychle mi prisla opravena
> binarka.
> Vypadalo to, ze to pro ne neni neznamy problem.

Aha! To je zajimave. Existuje k tomu nekde
verejne seznam opravenych chyb ? Ja se s tim
historicky natrapil, ale tehdy to bylo potreba
vyresit rychle:

http://ivo.panacek.cz/www/howto/kaspersky/

Nebo mohl byste takovy seznam poslat, tedy pokud
ho mate a pokud to nezakazuji nejaka licencni
ujednani ?

Na jejich webu tedy nejaka noveji se tvarici verze je,
nicmene vevnitr to vypada jako prave ta, kterou jsem
popisoval.

ivo