cron - jak na vystup programu

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pátek Červen 21 14:56:30 CEST 2002

On Fri, 21 Jun 2002, David Trcka wrote:

> To neresi pozadavek, ze stdout musi obsahovat nejakou frazi, aby se poslal
> mail (coz by slo v tomto pripade lehce dodelat), ale hlavne to neresi
> pozadavek, ze v pripade cehokoliv na stderr (bez ohledu na stdout) se mail
> posle pokazde.
> Ale dik za snahu, trochu me to inspirovalo.

No, to vedro mi asi zatemnilo mozek - omlouvam se, spatne jsem si to
precetl.

Myslim, ze je to pomerne obtizne - nevim o zadnem zpusobu, jak "rozdelit"
stdout a stderr.

Napadaji mne ruzne zbesilosti - stdout presmerovat na nejaky dalsi skript,
ktery by ho promptne zase vypsal, coz bych v tom prirazeni uvnitr
apostrofu chytil a spojil se stderr (i kdyz to by asi mohl byt taky
problem - A=`program | skript2 2>&1` funguje trosku jinak, nez bych si
predstavoval), a navic by ten skript2 jeste zanalyzoval to co mu prislo na
vyskyt te fraze, a dal o tom otci vedet (signal, navratova hodnota).

Ale mozna by bylo lepsi povolit danemu skriptu nekam zapis, a pouzivat
docasne soubory, takhle je to takove drbani se levou rukou za pravym
uchem.

--
JiKos.