NTP: vyreseno

Martin Bodlák bodlak na email.cz
Pátek Červen 21 20:58:53 CEST 2002

On Fri, 21 Jun 2002, Kilian Igor wrote:

> Nechapem preco nechcete pouzivat na synchronizaciu
> jeden zo serverov stratum 1, ktore su najpresnejsie,
> ale to je jedno (co to mal byt pokus o vtip?)

Ani ne tak o vtip, jako spis o korektnost.
Jestli jsem to dobre pochopil, tak stratum 1 jsou servery, pres ktere se=20
synchronizuji jine servery. Taky je u vetsiny z nich pozadovan pristup=20
pres jmeno a heslo...

Takze tam se cpat nebudu, na nejake te milisekunde mi nesejde.

> Pokial chcete pouzivat ntpdate ci ntpd, tak na firewale
> musite mat povoleny UDP port 123.

Hopla! To je ono. Ja mel povoleny TCP... Diky, tohle pomohlo.

MB

---
Martin Bodlak, Ostrava, Czech Republic
http://bodlak.hyperlink.cz, bodlak na email.cz