vlastni jadro (Re: Sitova karta rtl8139A)

Martin Filip (Nexus) nexus na yo.cz
Neděle Červen 23 12:40:40 CEST 2002

> (bez urazky) Posledni dobou mam pocit, ze tady kazdy, kdo nevi co
> odpovedet, poukaze na to, ze se debata presunuje OT. Jak muze byt diskuse
> o linuxovem jadre OT v konferenci o OS Linux, to mi vazne nedochazi.
> Patrne jediny OT prispevek prave ted pisu a s timto vedomim si prideluju
> trestne body.

pokud mate zajem o tomto tematu diskutovat - prosim.. muj mail je vam
otevren, jako kazdemu... akorat si myslim, ze hadat se o to, jake jadro
je "lepsi" je celkem zbytecne, protoze pokud jadro funguje, je stabilni,
rychle, nezabira prehrsle pameti a proste splnuje *vase osobni* pozavky,
tak je dobre... jadra si bude kazdy pouzivat jaka chce.. to nikomu
nemuzete zakazat a to dozajista uznate i sam.. nemam pravdu?

--
Martin Filip (Nexus)
e-mail: nexus na yo.cz

-- If it happens once, it's a bug.
    If it happens twice, it's a feature.
    If it happens more then twice, it's a design philosophy
-- If it has syntax, it isn't user friendly.
-- If it's not in the computer, it doesn't exist.