VIA chipset - DMA fail

Adam Pribyl covex na ahoj.fsik.cvut.cz
Neděle Červen 23 14:52:08 CEST 2002

On Thu, 20 Jun 2002, Pavel Frolik wrote:

> mam problem se zapnutim DMA u disku, pri
> VP_IDE: Unknown VIA South Bridge, contact Vojtech Pavlik <vojtech na suse.cz>
> VIA KT333 North Bridge
> VIA VT8233A South Bridge
> RedHat 7.3

Jesli se nepletu tak v RH7.3 je jadro 2.4.18, vzhledem k tomu, ze toto
jadro vyslo drive nez VIA vydala svuj chipset KT333 je vemi pravdepodobne
ze ho nepozna presne (viz. Unknown VIA South bridge - nevim nakolik se
lisi KT266A a KT333. 266A funguje bez problemu) a muze tedy mit
problemy se zapnutim DMA. Bud tedy zkuste novejsi jadro (2.4.19preX nebo
rovnou 2.5.X) nebo na ve vypisu uvedenou adresu vojtech na suse.cz, zda uz
ovladac existuje ci ne. Pred tim bych se ale radeji jeste podival do
changelogu k tem novym jadrum.

> Problem neni urcite v discich ani v kabelech, nebot na puvodnim
> (starsim) pocitaci mne vse chodilo v pohode.

Tim se vysvetluje i toto, o upgrade z ceho puvodniho na co nove, jste sice
nepsal, ale chapu to tak ze jste menil desku.