pocet adresarov

Neděle Červen 23 21:57:10 CEST 2002

On Sun, 23 Jun 2002, Marcel Kopecky wrote:

> da sa nejko obmedzit priamo na ext2 filesysteme pocet adresarov pre
> uzivatela. priklad: user by mal adresar ~/www a chcem aby si v nom
> mohol vytvorit maximalne napriklad 5 adresarov. ako na to?

Co takhle dat dotycnemu nejakou kvotu na inody? To omezi zaroven adresare
i soubory, ale nevidim nejak smysl v tom, omezovat prave a pouze pocet
adresaru.

> myslim ,ze by mi dost pomohlo aj riesenie cez nejaky modul ftp (proftpd).

Takovy modul bych chtel videt. Musel by se vyporadat s tim, ze vytvareni
adresaru muze byt rozlozeno do vice seanci -- oddelenych v case i
probihajicich soucasne, a to neni zadna legrace. A take musi byt
zaruceno, ze adresare nemohou vznikat cestou, ktera jde uplne mimo
tento mechanismus.

Jedine by snad mohl dobre fungovat pristup ten, ze modul sice nezakaze
(aspon ne spolehlive) vytvoreni mnoha adresaru, ale kdyz pozdeji zjisti
poruseni pravidel, tak proste zakaze uzivateli pristup a dotycny bude
muset jit s prosikem za spravcem.