StarOffice 6.0, OpenOffice 1.0 a KOffice 1.2 vs. M$ Office XP ?

Petr Klíma xklima08 na stud.fit.vutbr.cz
Pondělí Červen 24 09:00:01 CEST 2002

n_petr na seznam.cz wrote:
> Ahoj,
> chci se jen zeptat, jak si mezi sebou v praxi stojí StarOffice 6.0,
> OpenOffice 1.0 a KOffice 1.2 ? Které zatím nabízejí nejlepší komfort včetně
> dostatečné podpory češtiny ? Ve kterých Office vidíte perspektivu, nejlepší
> volbu do budoucna ?

Podle mne
StarOffice 6.0 = OpenOffice + uzivatelska podpora

KOffice povazuju za stale dosti nestabilni.

OpenOffice, pokud prekousnete jejich nehoraznou pomalost, jsou asi
nejlepsi volba.

> Které Linux Office už dokáží konkurovat M$ Office XP ? (asi to budou jedny
> nejlepší z výše zmíněných)

Co je to konkurovat? Mimochodem, uspesne pochybuju, ze pouzivate
vsechny uzasne ficury Office XP, naproste vetsine lidi staci to, co
umely Office 95, v nejhorsim 97. Za sebe nemuzu rict, jestli jsou
nektere linuxove office konkurenci MSOffice, protoze jsem se je ani
nenamahal krast, abych je zkousel. Pokud vas zajima schopnost
linuxovych baliku otevirat dokumenty MSOff, tak nejlepe jsou na tom
podle mych zkusenosti OpenOffice. A jsou na tom opravdu dobre.

--
Petr "Tosuja" Klima
xklima08 na stud.fit.vutbr.cz