+procmail +Out of memory

Pondělí Červen 24 10:47:49 CEST 2002

Daniel Kminek píše:

> Swap nepouzivam vubec. Mozna by pomohlo opravdu pridat RAM.
> Jenze ja nejsem v pozici jen tak si pridavat RAM.
> Ja potrebuju vedet v cem je problem
> Free mi ukazuje ze mam 2MB volny a 7M cached..
> Potrebuju nejak zjistit co k te hlasce vede
	Dokážete to vyvolat? Jestli ne, není něco v logu, jako třeba
velikost dopisu? Můžete si zkusit poslat dopisy různé velikosti až po
nějakou hrozně velkou? Nemáte nějaké limity na proces? Můžete si do
sendmail.cf nebo ekvivalentu dopsat OMaxMessageSize?
Na jaké distribuci je ta vaše založena, máte aktualizované základní součásti
systému jako glibc?
Proč nepoužíváte swap, když si nemůžete dovolit ram?