ip_conntrack

Pondělí Červen 24 12:18:49 CEST 2002

On Mon, Jun 24, 2002 at 11:14:53AM +0200, Zdenek Pytela wrote:
> 	Nezlobte se na mě, ale takováhle věta je naprosto k ničemu. Můžete
> uvést něco podrobnějšího?
Mozem. S jadrami < 2.4.16 mi servery  pisali nespravne statisticke udaje
(napr. ze ma alokovane terabajty pamate na bafre), sposobovali z neznamych
dovodov hrozne vykyvy v loade a vykone programov (mysql, squid) a aj ich
docasne vypadky.

Na desktope zase nemali vyvazeny vm, zazival som trashing a vysoku latenciu.

Od zhruba .10 to bolo znatelne lepsie, ale az do .16 sa to vsetko prejavovalo.

> Spousta lidí používá jádra z tohoto rozsahu (i když určitě ne z jeho
> začátku) a jsou celkem spokojení. Záleží přinejmenším na tom, které
> vlastnosti jádra využíváte, jaké jejich kombinace, případně jestli je
> využíváte na maximum, a dost taky na tom, jestli jde o jádro originální nebo
> patchované distributorem, což je obvykle nejrozumější volba pro většinu
> pouĹľitĂ­.
Jasne, ked mas aktualne jadro od distributora (napr. RH) tak su tam aj tak
backporovane patche, aj ked sa to vola 2.4.9-34 tak to s vanilou ma spolocne
malo.

> To taky můžete doporučovat všem, ať používají jádro 2.0.40, protože tam
> je známých chyb minimum.
2.0 a 2.2 su sice odskusane co sa tyka stability, maju vsak zname chyby v
dizajne a preto su na niektore aplikacie nevhodne. Ale to snad uz vsetci vieme
:-)

Prosim, moje "neodporucam" neinterpretujte ako "ak ta s tym uvidim tak ta
zastrelim". Skor ako "ked mas s pocitacom problemy a mas uvedene jadro, skus
ho upgradenut".

> --Zdeněk Pytela, <letty na mrakoplas.phil.muni.cz>
Bye,

           Intel: where Quality is job number 0.9998782345!