jak v shellu na nahodne cekani?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pondělí Červen 24 12:26:30 CEST 2002

On Mon, Jun 24, 2002 at 12:03:05PM +0200, Zdenek Pytela wrote:

> 	Bash má proměnnou RANDOM.

Ha!
Dekuji. Tak jsem to nakonec vyresil takto:

------------
#!/bin/sh
/bin/mkdir -p -m700 /home/tomasek/secret
SLEEP=`/bin/mktemp /home/tomasek/secret/.sleepXXXXXX`
/bin/echo -e "$RANDOM/10\nquit" > $SLEEP
/bin/sleep `/usr/bin/bc -q $SLEEP`
/bin/rm -f $SLEEP

Teda, nezda se mi to dvakrat elegantni, ale budiz.

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/