TYAN a teplotni cidlo

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pondělí Červen 24 12:53:31 CEST 2002

"Jan Povolny, UTRV" wrote:
> v tomto ohledu jsem v linuxu naprosty amater. Mam server s deskou TYAN, je
> tam jeden Athlon. Server se v soucasnych vedrech prehriva. Na desce je
> teplotni cidlo (alespon dle biosu) a ja bych potreboval vytahnout z tohoto
> cidla nejak teplotu procesoru. Mam tam RH 7.3?

Hlidani resi balik lm_sensors. Pokud se jedna o dual Athlon mabo
Tiger MP, tak vam nebude fungovat. Tyan provedl nestandardni
pripojeni tohoto cidla a nefunguje nic, nez jejich soft pod Win.
Prehriva se cipset, dejte si ventilator na pasivni chladic
cipsetu. My to resili dirou do boku case a dali jsme zdrojovy
ventilator do boku case tak, aby foukal na chladic cipsetu.

	Majkl