System.map

Pondělí Červen 24 13:47:48 CEST 2002

jAHu píše:
> xem iba pridat do tejto diskusie, naco vlastne ten subor sluzi
> kedze som to nevedel, a ani som ho pri kompilacii noveho kernelu nedaval a
> niekomu sa to tiez moze hodit
> z tohoto popisu tiez vypliva ze okrem debugingu je mi na nic.
	A s dalšími výjimkami,
Soubor System.map uvádí mapování adres v jádře na symboly. Pro každé
jinak přeložené jádro je potřeba zvláštní soubor.
Tento soubor používají programy, které využívají
informace ze struktury /proc, jako např. ps s přepínačem l - ve sloupci
WCHAN vypisuje jméno funkce volání jádra, ve které se program právě
nachází.