23 File table overflow

Mošnička Roman RMosnicka na cpoj.cz
Pondělí Červen 24 14:47:27 CEST 2002

> spatne,kdyz mi system
>
> Pise Vam kernel nejake dalsi hlasky (viz vystup dmesg) -
> napriklad neco na
> zpusob "VFS: file-max limit x reached"?
> Pokud ano, zkuste zvysit cislo v /proc/sys/fs/file-max
> (znamenalo by to,
> ze open() neuspel, protoze uz nema misto pro alokaci dalsi struktury
> filp).

ve vypisu dmesg jsem nic takoveho nenasel,ale na google jsem nasel zvyseni hodnot k systemovym
zdrojum a tam je priklad:
echo 4096 > /proc/sys/fs/file-max
echo 12288 > /proc/sys/fs/inode-max
echo 300 400 500 > /proc/sys/vm/freepages

jenze ja kdyz se podivam do /proc/sys/fs/ - tak tam vubec nemam soubor inode-max
Nevite proc,pripadne co tento parametr nastavuje ?

dik rm