USB Mass Storage

Milos m.sifalda na pod.cvut.cz
Pondělí Červen 24 14:01:38 CEST 2002

Petr Simandl wrote:

> Vidis, to me nenapadlo. Uvazoval jsem o CF ctecce, ale tam mi vadilo
> ze bych musel neustale prendavat kartu (lenost). Jaky typ USB pci karty
> mas a je nejaky problem ji rozchodit. Jak jsem koukal tak treba
> KOUWELL 580C PCI r(adic( 2x USB port maji za 475Kc
> Petr

Mam neco 2-portoveho od STLab stalo to snad 400,- , brouk je na tom OPTI
odpovida OHCI takze jsem jenom prepsal modules.conf, zakazal na boardu
starej USB, aby se nepletl a chodi to.

[milos na milos temp]$ cat /etc/modules.conf | grep -i usb
alias usb-controller usb-ohci

[milos na milos temp]$ /sbin/lspci | grep -i usb
00:0c.0 USB Controller: OPTi Inc. 82C861 (rev 10)

Milos