Apache 1.3.26

Petr Hrbek hrbek na iinfo.cz
Pondělí Červen 24 15:24:18 CEST 2002

Zdravim,

v ramci "apachoveho besneni" jsem upgradoval apache na verzi 1.3.26, konkretne
na "ruskeho apache" apache_1.3.26rusPL30.13, ale dela mi to i klasicky apache.

Po upgradu se stava, ze requesty posilane metodou POST (zrejme i GET) jsou
odeslany tak, ze v logu mam:

param1=hod1&param2=hod2POST /index.php4

coz neni to prave orechove. Mam podezreni, ze problem je ve spatnem handlovani
Content-length, protoze v ramci bugzilly, kterou pouzivame, zacalo dochazet
k chybe na miste, kde se z odpovedi cetla prave Content-length.

Toto chovani je znacne nedeterministicke. Pokud ma clovek dost trpelivosti,
tak po nekolika odeslanich formulare se odeslani zdari.

Rad bych vedel, jestli je to jen izolovany problem nebo mate nekdo podobne
zkusenosti.

Diky

--
Petr Hrbek