Backup

Pavel Satny pavel.satny na mie.alcatel.cz
Pondělí Červen 24 16:16:41 CEST 2002

Dobry den vsem,

uz nejakou dobu se snazim prijit na vhodnou cestu zalohovani
Windowsovskych stanic pomoci Linuxu.
Potrebuji provadet pouze zalohovani na disk, protoze tento disk je
zalohovan Legato Networkerem.
Mohli byste se se mnou podelit o vase reseni?

Me idealni pozadavky jsou:
* server-client architektura, pokud neni, tak alespon moznost spousteni
  pomoci prikazove radky s potrebnymi parametry.
* free
* dostatecne kvalitni log (bavime se o zalohovani ~40 stanic, vcetne
notebooku, ktere nejsou vzdy
  pripojene do site).
* pro uzivatele transparentni

Ja osobne jsem vyzkousel tyto kombinace:
* Na kazde WIN Stanici FTP server + wget, eventuelne jiny mirrorovy tool
na serveru s Linuxem +
  rucne psany skript. Toto ma jednu nevyhodu - je problem sehnat
stabilni a bezpecny FTP server pro Win9x.
* Na serveru smbmount + rdist, eventuelne jiny synchronizacni tool +
rucne psany skript.

Me pokusy o reseni se mi nezdaji dostacujici a pripada mi to takovou
amaterinu.
Dekuji za vsechny namety a pripominky.

Pavel Satny.