zalohovani pomoci 'bu' vs. fileutils

Milan Zidek milanz na worldmail.cz
Pondělí Červen 24 20:43:20 CEST 2002

Zdravim,

> 	Jestli to bu je binárka, můžete na ni poštvat strace, jestli skript,
> pak aktivovat nějaké ladicí výpisy (set -x). Nechybí mu jenom cesta?
Je to skript, trochu jsem do nej koukal a nasel sekci, ktera asi spacha
tu prislusnou hlasku:

if ! cp --version 2> /dev/null | grep -q GNU; then
  if ! gcp --version 2> /dev/null | grep -q GNU
  then
   cat << eof

Error: bu requires the GNU cp command.  It is available in the GNU
       fileutils package (http://www.gnu.org)

ne vse mi je jasne. Snad dam dohromady co znamenaji jednotlive prikazy,
ale v celku... (napr. co ten '!' a '--version2'; eof nebude 'end of
file'???)

Po spusteni 'set -x' a nasledne pak 'sudo bu' (aspon jak si myslim, ze
bych to mel udelat; dosud jsem nezkousel) jsem dostal:

+ sudo bu

Error: bu requires the GNU cp command.  It is available in the GNU
fileutils package (http://www.gnu.org).

++ echo -ne '\033]0;milanz na amber:~\007'

Moc z toho moudry nejsem :-(

	Milanz