Backup

Pavel Satny pavel.satny na mie.alcatel.cz
Úterý Červen 25 10:00:27 CEST 2002

> no mozno som len blby purista, ale preco to neriesit legatom ?
> to je predsa backup na vybornu, ci nie?

Naprosto s Vami souhlasim, ale ja bohuzel nemam k dispozici dostatecny
pocet klientskych licenci.

> no najlepsie je samozrejme pouzit skutocneho backup klienta a skutocny
> backup softver. Pokial viem, amanda nezvlada windowsy. Myslim ze to boli
> predovsetkym komercne veci co boli k dispozicii.

Dlouho jsem s amandou nedelal, ale posledni verze, co jsem mel "v ruce",
tak podporovala na kazdy backup novou pasku (coz se mi priserne nelibi,
vzhledem k tomu ze mam drahe DLTcka), dale neumela vytvaret backupy
na disk.

> Este sa da samozrejme spravit to, ze sa namapuje nejaky backup map vo
> windowsovom backupe a urobi sa inkrement backup na sietovy disk na
> linuxe. Je to lepsie ako nejaky ftp, tar a pod, pretoze aj ked to nie je
> uzasny system, je o nejakych par generacii v IT dalej ako tie predosle.

Ano ano, ale tuto je zase ta neprijemna interakce s uzivatelem.

Pravdepodobne zkusim cestu ssh + scp na Windowsech. Ale to bude zase
priserne
skriptovani. Ja z toho zesilim. NEjak to prece nekdo musi mit vyresene
nebo ne?

PS.