NT+Linux

Pavel Vrzal vrzal na unimontex.cz
Úterý Červen 25 10:09:09 CEST 2002

>    Mezi ruznymi OS volim pomoci NT Loaderu 4.0.
> Linux je pridan do boot.ini pomoci programu bootpart.exe.
> Bootovaci disk je hde1, je na nem boot.ini i NT Loader.
> Mam 2 ruzne OS Linux a dale OS NT. Systemy jsou
> na discich rozlozeny takto:

problem je ve WinNT 4.0 loaderu, umi zachazet pouze se dvema
bootovacimi disky, udelejte to opacne, nejdrive LILO a pak
NT loader. Resil jsem podobny problem a musel jsem to vyresit
timto zpusobem. NT loader z Windows 2000 timto jiz netrpi.

Nechci tady delat reklamu, ale neudrzim se:
Ja jsem donedavna pouzival GRUB z Linuxu, ale objevil jsem kouzlo XOSL
manageru.
Podle me je to vinikajici pro multi-systemy. Nemam na mysli Win+Linux, ale
Win 9X, WinNT, Win2K, Linux, Novell ... Vse chodi uplne sqele, po instalaci
staci pouze opravit partisnu, kde mam XOSL (staci pouze velikost 7 MB-FAT12)
a pracuji dale.

Pavel Vrzal