Backup

Michal Měšťan mestan na zce.cz
Úterý Červen 25 10:48:30 CEST 2002

Pavel Satny wrote:

> Dlouho jsem s amandou nedelal, ale posledni verze, co jsem mel "v ruce",
> tak podporovala na kazdy backup novou pasku (coz se mi priserne nelibi,
> vzhledem k tomu ze mam drahe DLTcka), dale neumela vytvaret backupy
> na disk.

> Ano ano, ale tuto je zase ta neprijemna interakce s uzivatelem.
>
> Pravdepodobne zkusim cestu ssh + scp na Windowsech. Ale to bude zase
> priserne
> skriptovani. Ja z toho zesilim. NEjak to prece nekdo musi mit vyresene
> nebo ne?

Když koukam do afbackup-3.3.7.tar.gz, tak tam vidím soubor
make_w32.bat (klienta pro win, nezkoušel jsem) jinak afbackup
funguje na zálohování do souboru, i když dokumentace to je
zážitek.

Michal
--
    ^(w)^.

mailto:Wohnivec na iol.cz
P. S. doporucuji odpovidat sem, jinak se muze stat, ze reakce na
majlik bude nekdy az tydny...