zalohovani pomoci 'bu' vs. fileutils

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Úterý Červen 25 12:11:39 CEST 2002

Zdenek Pytela wrote:

> [...]

To znamena, ze testuje pritomnost slova GNU ve vystupnim textu z programu "cp
--version", tam ale zadne GNU neni:
[libor na lch texty]$ cp --version
cp (fileutils) 4.1
Autoři: Torbjorn Granlund, David MacKenzie, and Jim Meyering.

Copyright (C) 2001 Free Software Foundation, Inc.
  Toto je volné programové vybavení; podmínky pro kopírování a rozšiřování
naleznete ve zdrojových textech. Toto programové vybavení je zcela BEZ ZÁRUKY,
a to i bez záruky PRODEJNOSTI nebo VHODNOSTI PRO NĚJAKÝ KONKRÉTNÍ ÚČEL.

[libor na lch texty]$ LC_ALL=C cp --version
cp (fileutils) 4.1
Written by Torbjorn Granlund, David MacKenzie, and Jim Meyering.

Copyright (C) 2001 Free Software Foundation, Inc.
This is free software; see the source for copying conditions.  There is NO
warranty; not even for MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE.

Takze to neni chyba "cp", ani toho skriptu, ale kombinace obojiho. cp asi
zmenilo vystupni text, a proto to ten skript nepozna.

Libor Chocholaty