OpenSSH 3.3 - anonymni mmap

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Červen 25 14:19:57 CEST 2002

On 25/06/2002, Pavel Kankovsky wrote:

> Pres tenhle sdileny kus pameti se transportuji informace o stavu
> spojeni (konkretne mam dojem, ze je to stav komprese, tj. zlibu) mezi
> procesy. Pres soubor by to mozna slo udelat (ovsem bez toho MAP_ANON).
> Ovsem mam dojem, ze by to stejne dobre slo udelat, kdyby se zadna
> sdilena pamet nevyrabela a proste se obsah toho kusu pameti protahl
> tou rourou/socketem, kterym si ty procesy normalne povidaji.

V tuhle chvili mi pripada jednodussi pridat pred ten mmap otevreni
souboru a vyhodit MAP_ANON. Takze lze predpokladat, ze si tim zadny
problem nemohu zpusobit?

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka