SSH a UNICODE pro upravu JSP

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Úterý Červen 25 15:30:39 CEST 2002

Leos Urban <Leos.Urban na iol.cz> wrote:
 :> predpokladam ze ide o UTF-8
 : Ano.

 :> mam s tym nejake skusenosti, pokial sa  clovek nepusta do RTL
 :> a double width znakov (cize arabcina a japoncina) tak to ide
 :> uplne bez problemov s putty (daily build) a vim6.0
 :> (na debian woody). Dokonca som si trochu upravil compose mapu pre
 :> putty aby obsahovala nejake kombinacie navyse, vratane slovenskych
 :> znakov - upravene putty mozem poskytnut (je to vhodne ak chce clovek z
 :> casu na cas napisat nejaky znak a nechce stracat cas prepinanim klavesnice
 : vo
 :> windows na slovensku a potom naspat)
 : Kdybyste mi mohl tu mapu poskytnout, urcite by mi to pomohlo, diky.

http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/junk/putty.exe
http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/junk/putty-extended-compose.patch.gz
[compose][pismeno][<] potom dava pismeno s makcenom,
[compose][pismeno]['] s dlznom

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |