W XP Home Edition a VMware Workstation 3.1.1 (for Windows operating systems)

Milan Roubal roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz
Úterý Červen 25 18:41:02 CEST 2002

Nevim proc jste si koupil zrovna HE, s profesional nejsou sebemensi
problemy,
mam bezne pustene 3 - 4 vmware masiny a nidky jsem na zadny problem
nenarazil.
Zdravi
    Milan Roubal
    roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz

----- Original Message -----
From: "MUDr. Vítězslav Podivínský" <daktari.podivinsky na unet.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Tuesday, June 25, 2002 4:45 PM
Subject: Re: W XP Home Edition a VMware Workstation 3.1.1 (for Windows
operating systems)

Dne út 25. červen 2002 16:33 jste napsal(a):

> Mam zkusenosti priblizne takove, ze vmware se nesnese s preemptivnim
> jadrem. Trochu pomuze pokud nechcete sit , ale neni to o moc lepsi. Bez
> preemptivniho jadra je to mnohem stabilnejsi i se siti a shodi to PC tak
> na kazdy 10ty pokus o spusteni za sebou. Jen dodatek, pouzivam vanilla
> jadro s XFS patchem. Ted vmware nepotrebuju a proto mam bootle
> 2.4.19-rc1-XFS spreempt patchem. Schvalne zkusim, jestli to taky upadne.
> Pokud to neupadne tak jeste napisu.
>
> MOJE

Pardon, ze na toto reaguji takto, ale: ja nemam problem s jadry linuxu, ja v
linuxu vmware spustim BEZ problemu a nem cokoliv!
Ja psal o problemu v W-XP Home Edition, kde po nainstalovani vmware 3.1.1 a
nem pri ukonceni vytvareni virtualniho stroje vmvare spadne. Jedna se tedy
problem jadra woken, protoze totez vmware spoustene v VXP ale ne HE, ale
Professional nepadalo! Tedy: jakoby byl nejaky podstatny rozdil mezi windows
XP professional( ty se mi jevily pro vmware stabilni) a mezi WXP Home
Edition, v nichz totez vmware pada, nedovoli ani ukoncit vytvoreni virtual
machine, natoz tuto virtual machine spustit.
Uz si rozumime?
Problem je "jako vzdy" ve woknech, ne v linuxu.-)
--
Daktari
Debian Linux