Jdou rozjet i *.mid jen přes podporu zvukovký v jádře ?

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Úterý Červen 25 20:17:30 CEST 2002

Ahoj,
protože ALSA se SuSE 7.2 je podle mě vysoce nekompatibilní (a to ji SuSE
spoluvyvíjí), tak jsem si zkompiloval jádro 2.4.18 s podporou zvukovky Intel
(ICH modul v jádru). Nemyslel jsem to nijak kriticky, ale stavím na základě
mého půlročního trápení; sice jsem zelenáč...

Na SuSE 7.1 jsem to po sebetrýznění jakž takž rozjel.

Půjdou přes to přehrávat *.mid soubory ? Nebo mi na to bude chybět příslušné
zařízení ? - *.wav normálně hrajou.

Díky, Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;