W XP Home Edition a VMware Workstation 3.1.1 (for Windows operating systems)

Martin Kamín martinkamin na quick.cz
Úterý Červen 25 18:10:06 CEST 2002

On  0, "MUDr. Vítězslav Podivínský" <daktari.podivinsky na unet.cz> wrote:
> Ja taky, napr. ted mi diky nekterym volovinkam bezi ve vmware 3.1.1 for Linux
> v Debianu W2k a v tom prave to, co mi nechce nikdo udelat v linuxu,
> HomeBanking u CSOB:-( a dobre.
> Mne slo o tohle: pokud jsem pouzival priznam se krekly WXP Professional, bezel
> v nich vmware 3.1.1 for windows a v nem SuSE, Debian, RedHad nebo Mandrake v
> podstate bez  problemu. Vmware po nakonfigurovani virtual machine proste
> nespadly. TED, KURVA( pardon), v legalne koupenych Home Edition( kde je sakra

:))) to je dobrý :)))

> ten kurevsky rozdil, ze, mimo sitovych sluzeb), mi proste pri nakonfigurovani
> virtual machine klekne vmware a odchod na parek a hlaste to MS!
> A tak se tedy ptam, kdo ma s tim zkusenosti a jak je resil.

No, zkuste znova moduly k jadru (vmnet.o apod.pro ten WMWARE) přeinstalovat.
Jednou mi to taky začlo takhle blbnout, přeinstaloval jsem ten balík a znova
nakonfiguroval, jak má pracovat síť ve WMWARE a pak to jelo.
Tak snad tak...

MK