StarOffice 6.0, OpenOffice 1.0 a KOffice 1.2 vs. M$ Office XP ?

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Úterý Červen 25 22:43:48 CEST 2002

Nevypadá to špatně, ale jako chudý student si to těžko budu kupovat. A
nepotěší, že za peníze stejně čeština nebude.

Každopádně dík za upozornění dalšího schopného projektu.

Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;