Samba a security DOMAIN

Slavek Banko slavek.banko na quick.cz
Středa Červen 26 00:40:57 CEST 2002

Pokud je nastaveno security=domain a password server=*, pak:

1. ověření uživatele proběhne vůči PDC
2. následuje zjištění, zda uživatelský účet existuje i na Sambě
3. pokud existuje, uživatel na Sambě vystupuje svým jménem
4. pokud neexistuje, uživatel na Sambě vystupuje jako nobody
   (tedy pokud to Sambě povolíte)

Záleží jen na vás, zda stačí aby všichni uživatelé vystupovali jako
"nobody", nebo zda potřebujete, aby každý uživatel měl svůj účet. Pokud
potřebujete, aby každý měl svůj účet, můžete použít automatické vytváření
uživatelských účtů - add user script (viz man smb.conf).

Slávek.