vypisy chyb PHP

Michal Ludvig michal-news na logix.cz
Středa Červen 26 00:20:06 CEST 2002

M.B. wrote:
> napr:.
> <?
> mysql_connect("localhost", "uzivatel", "heslo");
> mysql_select_db("databaze");
> mysql_query("SELECT * FROM tabulkaxy");
>
> //echo mysql_errno() . ": " . mysql_error(). "\n";
> ?>
>
> probehne bez chyby;
> pokud odkomentuji ty echa tak se mi spravne vypise
> 1146: Table 'databaze.tabulkaxy' doesn't exist
>
> ... ale ja potrebuji, aby to bylo nastavene
 > a vypisovalo se to i bez tohoto :-(

To IMHO nejde, protoze v tomhle pripade se nejedna o chybu PHP
(syntaktickou ani runtimeovou), takze PHP nema proc si stezovat. K chybe
dochazi na SQL serveru, ne v Apachovi ani v PHP. Ja s uspechem pouzivam:
$result=mysql_Query("SQL NECO") or handle_error();
Funkce handle_error() se zavola jen kdyz "SQL NECO" selze. Pripadne si
udelejte funkci moje_Query(), ktera tohle bude zajistovat, abyste to
nemusel psat porad dokola.

Michal Ludvig