OpenSSH 3.3 - anonymni mmap

Vitezslav Samel samel na mail.cz
Středa Červen 26 06:43:16 CEST 2002

> Tak jsem se zaradoval -- nastavil korektne finalni cesty -- skompiloval --
> pustil -- openssh slape, jenom jaksi UsePrivilegeSeparation nefunguje,
> vsechno bezi pod rootem. Takze vsechno smazat, znovu rozbalit,
> opatchovat a skompilovat s puvodnim ./configure znovu do /opt
> -- a nic, vsude root. ;(
>
> Je to distro stare jak metuzalem, rucne updatovana RH5.2 s openssl0.9.5a;
> rozumejte, ja ani necekal, ze to bude chodit, ale na mou dusi to slapalo.
> Nejdriv.

  ja jsem si zjistil, ze na jedne ztare masine s libc-5.4.46 (tj. libc5)
UsePrivilegeSeparation nefunguje, protoze se potomek, ktery je v chrootu,
snazi o initgroups(), ktery se snazi otevrit soubor /etc/group, ktery ovsem
v chrootu neexistuje. A tim sshd zdechne. To vypaada na bugreport. Nevim, proc
to na glibc2 funguje.

	Vita