StarOffice 6.0, OpenOffice 1.0 a KOffice 1.2 vs. M$ Office XP ?

MaReK Penguin Olsavský marek.olsavsky na sostgvb.cz
Středa Červen 26 07:41:42 CEST 2002

----- Original Message -----
From: <n_petr na seznam.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Tuesday, June 25, 2002 10:41 PM
Subject: Re: StarOffice 6.0, OpenOffice 1.0 a KOffice 1.2 vs. M$ Office XP ?

> Proboha, co je na textovem editoru tak narocneho ? To je pomalu jako 3DfX
> rezba !

Nárocné na SO&OO  je to, ze od nejaké doby jsou, tusím, programovány v
jazyce JAVA a to je jak známo interpretovaný (já ríkám polokompilovaný)
jazyk.

MaReK "Penguin" Olsavský
ICQ#: 160 178 925
Private www: http://mujweb.cz/www/orsm
Private mail: marek.olsavsky na seznam.cz
BlueTree www: http://bluetree.hyperlink.cz
BlueTree mail: bluetree na seznam.cz

PS: pokud mi budete potrebovat poslat prílohu, necinte  tak prosím v
proprietálním formátu .doc firmy Micro$oft, ale v otevreném (a méne
nárocném) .rtf. Dekuji!!
btw: if You must to send me any attachment, don't use Micro$soft's
proprietaly .doc, but open (and smaller) .rtf, please. Thank You