problem s LDAP

Tomas Hornicek tomas.hornicek na orange.sk
Středa Červen 26 08:39:47 CEST 2002

Zdravim

On Tue, Jun 25, 2002 at 09:54:15PM +0200, miroslav.ludvik na centrum.cz wrote:

> [...]
> ldapadd -xv -D "cn=Manager,o=rdm,c=cz" -W -f /home/ludvikm/pokus
>
> 5) Nedari se mi zmenit heslo uzivatele
> zkousel jsem ldappasswd -xvW -D "cn=LJ,o=luisoft,c=cz"
> samozrejme se me zeptal na heslo a ja mu napsal "secret" (je to v
> konfiguraku a na vytvareni uzivatele to fungovalo. Na heslo
> secret odvetil "Invalid Credentials" a kdyz jsem misto secret
> stisknul pouze enter v domeni, ze uzivatel ma po vytvoreni
> prazdne heslo napsal mi
> "ldap_initialize( <DEFAULT> )
> Result: Strong authentication required (8)
> Additional info: only authenicated users may change passwords"

na to aby si uzivatel mohol zmenit heslo potrebuje byt autentifikovany
voci LDAPu a tym padom musi mat heslo zmenene. Mozete tu zmenu hesla
zriesit napriklad tak, ze sa bindnete pod directory managerom a zmenite
polozku userPassword

> dn: o=luisoft,c=cz
> objectClass: dcObject
> objectClass: organization
> o:  Luisoft, CZ
>

> dn: cn=Miroslav_Ludvik,o=luisoft,c=cz
> objectClass: person
> cn: Mirek Ludvik
> sn: Ludvik

Tieto zaznamy ste pridavali ez slapadd ze? Odporucam na samotne zaznamy
pozuivat ldapadd a mat v slapd.conf zapnute schemacheck on
potom by vam totiz pri pridavani tohto zaznamu slapd vynadal, ze mate
kopec povinnych atributov, ktore vam tu chybaju

			S pozdravom

					Dumber
Sure, I'm paranoid! But am I paranoid enough? ;)
Tomas Hornicek
Operation & Maintenance Administration
Orange Slovensko a.s.
tomas.hornicek na orange.sk