Fritz ISDN na 2lines a padající spojení - řešení

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Středa Červen 26 09:56:48 CEST 2002

Dobrý den,

již před delší dobou jsem měl problémy se ztrátou paketů u modemu
ISDN na 2lines. Nakonec mi poradil Dan Ohnesorg (za což mu děkuji), že to je
pomalým procesorem. A měl pravdu. Měl jsem tam původně Intel Pentium
100 MHz. Tak jsem tam dal Intel Celeron 233 MHz. Modem již fungoval, ale
pouze v případě, že stroj nevykonával žádnou další činnost. Pokud se
začalo používat wwwoffle, které na tom stroji běželo, spojení opět spadlo.
Takže jsem tam nakonec musel dát AMD Duron 650 MHz. Pak již všechno bylo
v pořádku.

Takže ponaučení na závěr: Fritz lze používat jen s rychlými procesory. :-(

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"Linux hackers are funny people: They count the time in patchlevels."
       -- Martin Josefsson