fsck - Either the superblock or the partition table is likely to be corrupt!

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Středa Červen 26 10:55:54 CEST 2002

On Wed, Jun 26, 2002 at 10:39:14AM +0200, Jirka Kosina wrote:

> Tak prvnim krokem smerem k moznemu uspesnemu vyreseni je samozrejme
> nepoustet fsck na namountovany system, coz je zhuverilost velmi vysokeho
> stupne, ktera muze dopadnout dobre jen s _velice_ nizkou pravdepodobnosti.

No vy (spolu s panem Pytelou) mě snad houpete nebo zjišťuju, že vše co
jsem si dřív myslel je špatně. Čemu vadí přimountovaný filesystem
(samozřejmě read-only -- opravdu nejsem sebevrah a neměl jsem ho
přimountovaný read-write)? Vždyť / se při bootu checkuje taky
přimountované.

> JiKos.

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"Software is like sex - it's better when it's free."
       -- Linus Torvalds