fsck - Either the superblock or the partition table is likely to be corrupt!

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Středa Červen 26 11:59:11 CEST 2002

On Wed, Jun 26, 2002 at 11:12:12AM +0200, Zdenek Pytela wrote:

> 	Ono ještě trochu vadí to žurnálování.

(i)  To nechápu, čemu vadí?
(ii) Čili tvrdíte, že ext3 FS lze checkovat jenom úplně odmountovaný?

> --Zdeněk Pytela, <letty na mrakoplas.phil.muni.cz>

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius
to understand the simplicity."       -- Dennis Ritchie