instalace RedHat 7.3 na notebook

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Středa Červen 26 12:20:41 CEST 2002

Tak jsem po letech narazil s instalaci RedHata a uz nejak
nevim, jak dal.

Cilem je upgradovat RedHat na notebooku, ted tam mam 7.1.

Problemem ale je, ze nemam instalacni CD. Tedy mohl bych
vypalit originalni, ale bez updatu mi to prijde jako mrhani casem.

Ovsem na siti si udrzuji up-to-date adresarovou strukturu,
ze ktere obvykle (uspesne) instaluji (pres bootnet.img).

Ale tenhle notebook ma pcmcia sitovou kartu, driver 8139too,
je to starsi NEC Versa LX, v nem Yenta socket (tak se hlasi).

A nejsem schopen najit spravnou kombinaci disket, protoze
pcmcia + pcmciadd nema verzi instalace pres NFS,
bootnet + drvnet nenastartuje spravne ovladac, protoze (asi)
nema predtim ovladac toho PCMCIA slotu,
bootnet + pcmciadd se chova podobne.

Zkusil jsem i to, ze jsem si prislusny adresar zkopiroval
na lokalni disk, ale "Instalace z harddisku" po me zase
chce ISO image CD a ty vlastne neexistuji.

Napada vas nekoho, jak z teto pasti elegantne ven ?
Tedy jinak, nez si vyrobit updatovane ISO image
anebo nainstalovat ze starych a pak rpm -F * ?

ivo