Tricka Z ThinkGeek

Jakub Vosahlo g.jeddak na volny.cz
Středa Červen 26 12:26:45 CEST 2002

On 25 Jun 2002, Jarda Kosulic wrote:

> Dobry den,
>
> mate nekdo zkusenosti s objednavkou veci z ThinkGeek? Hlavne me zajima,
> jestli nejsou problemy s proclenim (mam pocit, ze do urcite sumy - snad
> $100 - se dovezene zbozi nemusi proclit, ale nevim to jiste)

Zdravim;

Zkusenosti mam bolestive a velice aktualni. Tricka & hrnecek s Tuxem
(celkem za $97) dorazil do Cech vcetne expedice behem tri dni. Nyni se
jiz treti den dohaduji s firmou Eastway (predpokladam, ze jsou zastoupenim
Airborne Express, ktery thinkgeek pouzivaji k doprave do ciziny).

Nejprve jsem je musel presvedcit, ze nejsem firma, ale ze jde o soukromou
objednavku, a tudiz jim nemohu poskytnout vypis z obchodniho rejstriku.

Do ted mi nebyli schopni rici, kolik je celni sazba (aspon ze tu dan si
dovedu spocitat sam).

Za tyhle "supersluzby" si pocitaji poplatek 750,-Kc.

Vyhrozuji mi, ze budu muset zaplatit naklady na dopravu (odhaduji je na
cca $60), protoze se zasilkou prisla pouze faktura na zbozi, nikoliv na
dopravne. Obratil jsem se okamzite na thinkgeek, aby faxem potvrdili, ze
dopravu jsem uhradil. Uz dva dny mlci.

Idealni by bylo zajit na celnici, zaplatit dan a pripadne clo a na tuhle
zkusenost jen nadavat. Problem je v tom, ze mimo emailu nemam zadny jiny
doklad o tom, ze mi je zasilka adresovana. Vsechno potrebne ma
kuryr-Eastway.

Takze muj verdikt zni-nebrat.

Jakub

P.S.: Kdyby byla vetsi poptavka, podobne trika by slo podstatne levneji
vyrobit i u nas...