USB Mass Storage

Petr Simandl simandl na mujmail.cz
Středa Červen 26 12:57:09 CEST 2002

Vaclav Peroutka wrote:
> A chodi to s cim ? S digitalama od HP, nebo jenom tak jako ze to chodi,
> ze se natahne modul ?

Vcera jsem koupil za 430Kc (www.ruzovka.cz) usb dvouportovy
radic kouwell kw-580c . Na krabici je dokonce nalepka "Linux
enabled" :)
Nainstaloval a pomoci programu kudzu :) (rh73) se pridala do
/etc/modules.conf radka
alias usb-controller usb-ohci
vse chodi bez problemu. usb chipset na karte je opti 82c861

no a po rebootu mi jde HP618 namountovat a nepodarilo se mi
to nejak shodit nebo zaseknout. Proste to chodi jak ma.

Pokud tedy nekomu nechodi usb storage jak ma a ma VIA usb
chipset, tak asi udela dobre, kdyz si koupi usb kartu.

Jen jedna vec je divna. Kdyz jsem zakazal v BIOSu USB, tak
to nechodilo. A asi by melo. Proste mam ted v biosu povoleny
usb i na desce jinak to kolabovalo pri zavadeni modulu usb-ohci
s hlaskou o nemoznosti prideleni preruseni.
Petr