systemove fonty v OpenOffice - VYRESENO

novogear na novogear.cz novogear na novogear.cz
Středa Červen 26 17:17:27 CEST 2002

> Tak to bych chtel videt, jedine co me od pouzivani Linuxu na desktopu
> odrazuje jsou HNUSNE fonty (vyhlazene i nevyhlazene). Muzete mi poslat
> vas screenshot obrazovky? Rad bych se podival.

Jestli mi nekdo posle screenshot obrazovky v rozliseni 1024x768 kde bude
OpenOffice s otevrenym souborem
http://www.sweb.cz/samba/font/pokus.xls
s velikosti zvetseni ( lupa) na 100% a pismo bude vypadat normalne,
prohlasim
tento screenshot  za nejvetsi udalost roku 2002. (nebo sedmy div sveta).

Jinak diskuze na toto tema se vedla: - reseni zadne
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/146996.html

PS: cestina v OO bude super - predem dekuji, ale nebylo by vhodnejsi se
zabyvat funkcnosti tohoto baliku? - kvuli zobrazovani pisma si myslim,
ze je tento balik nepouzitelny pro normalni kazdodenni praci.

S pozdravem

Ondrej Prokop