systemove fonty v OpenOffice - VYRESENO

Tomas Konir moje na molly.vabo.cz
Středa Červen 26 17:50:15 CEST 2002

On Wed, 26 Jun 2002 novogear na novogear.cz wrote:

> http://molly.vabo.cz/~moje/zive.png
>
> Podivejte se na napis "Umisteni"
> Myslite si ze pismeno "S" v levem bocnim menu je v poradku? atd.
> Jinak na Konqueror je to velmi dobry vykon (az na to prave
> bocni menu ) - chvalim.
> Jinak uznavam, ze jsem na vzhled trochu puncickar, nekomu to nemusi
> vadit, ale ja jsem zvykly na kvalitnejsi zobrazeni.

Mne to nevadi, protoze konqueror primarne nepouzivam. Pouzivam galeon, kde
nepouzivam vyhlazovane fonty (prijdou mi dostatecne kvalitni i bez toho).
Stejne tak nepouzivam vyhlazovani ani ve windows (XP). Mne osobne pripada,
ze vyhlazovani je sice na prvni pohled hezke, ale na dlouhodobou praci mi
neni prijemne (plati zase pro oba OS).

S pozdravem MOJE

P.S. <rypnuti>Ja jsem pro zmenu zvykly na kvalitnejsi OS :-) </rypnuti>

--
Tomas Konir
Brno