naroky xterminalu na prenosovou rychlost pripojeni (fwd)

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Středa Červen 26 17:52:45 CEST 2002

Rostislav Zemek wrote:
> Dobry den,
>
> rad bych svuj domaci pocitac provozoval jako vzdaleny xterminal k
> linuxovemu serveru, ktery mam v praci. Zajimalo by mne, jaka musi byt
> minimalni propustnost spojeni, aby to bylo dostatecne rychle pro
> beznou praci. Zatim uvazuji o pripojeni pres kabelovou televizi (firma
> nabizi neomezeny pristup na internet rychlosti 128kb/s; ....

X-terminal pres 128kbps je imho temer nemozny...
Bezny traffic pro x-terminal se dle mych zkusenosti pohybuje
mezi 150 kbps - 20 Mbps podlo toho s cim zrovna delate.

Mozna by bylo vhodnejsi si forwardnout pres ssh jen danou aplikaci,
ale i tak 128kbps nebude to prave orechove.

Pak nam zbyva jeste VNC.... ale naroky na sit neznam.

Roman DAVID