W XP Home Edition a VMware Workstation 3.1.1 (for Windows operating systems)

Martin Kokeš martin.kokes na g-plus.bez.pomlcky.cz
Středa Červen 26 18:15:44 CEST 2002

MUDr. Vítězslav Podivínský wrote:
> Musim bohuzel pouzivat W XP HE, licenci vlastnim:-), na ni chci pro svoje
> poteseni si rozchodit Debiana nebo SuSE, pouzil jsem licencovanou verzi
> VMware 3.1.1, ale po nakonfigurovani virtualniho stroje, jeste pred

Ptejte se u podpory Vaší licencované verze VMWare... proč to chodí s
Windows XP Proffesional a pro ne s Home Edition.

Můžete sem hodit tu chybovou hlášku? Myslím její detaily...

MK