postfix smtp

Exghotic exghotic na email.cz
Středa Červen 26 20:03:50 CEST 2002

On Wed, 19 Jun 2002 02:22:59 +0200, Exghotic <exghotic na email.cz> wrote:

>Díky za rady,
>
>jestli jsem pochopil správni, tak moje maily postfix poslal, odmítl to a3/4
>contaktel, dal to mojemu postfixu nijak vidit a ten mi poslal maila zpátky
>jako nedorueitelný..
>   A to všechno kvuli lokální ( tedy z hlediska smtp špatné ) zpitné adrese
>v muttovi..
>  Tei u3/4 se mi to zdá celkem srozumitelné. Hned zítra se na toho mutta
>vrhnu.
>  Ješti jednou dík,             XGH

Bida bida, zoejmi jsem nic správni nepochopil.. Ae toti3/4 adresu v
klientovi zadávám správni
  "mojejmeno na treba_post.cz",
tak do deferred transport, se mi dostává jaksi"opravená" na
  "mujloginname na mujpocitac.mojedomena".
Hádal bych, 3/4e na vini je démon cleanup, ale kde mu to nastavit,
kam sáhnout aby nesahal na co nemá ?