jak na "icmp by reverse path" (Was: hadanka kolem routing-by-source)

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Červen 26 21:43:09 CEST 2002

trcka na poda.cz (David Trcka) writes:

> Ano, tak to je. Ja jsem jenom chtel vedet, jestli muj pozadavek je z
> principu spatny (a pripadne proc) nebo ne, a pokud neni spatny, jestli se
> da nejakym zpusobem realizovat (patch do jadra? guru-level konfigurace
> pomoci iproute? nejaky me neznamy sysctl?).
>
> Jinymi slovy chtel bych nejak zaridit, aby smerovani ICMP TTL expired (a
> nejspis jeste dalsi pripady) zaviselo na smerovani paketu, na ktery je
> generovan.

IMHO by to melo jit, asi by bylo vhodne si pohrat s tim, jak se
generuji prave ty zdrojove adresy u lokalnich paketu, je to popsane v
Advanced Routing Howto, z hlavy si to ovsem uz nepamatuji.

Brno, Czech Republic