Num pad na rvxt...

kratochvil na dbsystem.com kratochvil na dbsystem.com
Čtvrtek Červen 27 08:37:04 CEST 2002

On Wed, Jun 26, 2002 at 08:36:19PM +0200, Exghotic wrote:
> Zdravim, právi jsem si zamiloval rvxt, s jeho barevnym výstupem a rychlym
> poepínáním velikosti písmen. Bohu3/4el ale, nefunguje mu NumPad. Co3/4 je
> velice mrzuté :( nepou3/4íváte to nikdo?

Je neco konkretniho co vam nefunguje? Rxvt pouzivam ve window makeru
jako default terminal (misto aterm) a pokud si zapnu numlock tak nemam
absolutne problem cokoliv z numpadu napsat (za predpokladu ze se za
numpad oba povazujem numerickou cast klavesnice)

KLoK