systemove fonty v OpenOffice - VYRESENO

novogear na novogear.cz novogear na novogear.cz
Čtvrtek Červen 27 10:07:56 CEST 2002

> http://www.jetedata.cz/screens/oo-byczech.png
>
> Je tenhle screenshot podle vas OK? Pokud ne, proc?

ano velmi pekne pri rozliseni 800x600.

Vysledek - pri rozliseni 1280x1024 je pismo velmi pekne
a bez problemu. Jak je videt z vyse uvedeneho odkazu
je to i pri 800x600. Muzete mi nekdo poslat nahled pri
rozliseni 1024x768? Nasnimanych obrazovek se u me
seslo docela hodne, z toho byly nektere opravdu dobre,
ale zadny nebyl pri rozliseni 1024x768. Jestlize mate
pismo pri tomto rozliseni pekne prosim uvedte blizsi
informace o vasem systemu, nastaveni atd. Ja bych Linux
na desktopu pouzivat chtel, ale toto je opravdu jediny a
hlavni duvod proc ho prozatim nepouzivam.

Diky

Ondrej Prokop
webbot na telecom.cz