Read from socket failed: Connection reset by peer

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Červen 27 11:03:46 CEST 2002

On 27/06/2002, M.B. wrote:

> zdravim, obcas se mi na jednom z pocitacu objevuje nasledujici hlaska
> :
>
> secure:Jun 26 13:02:32 pocitac sshd[3537]: fatal: Read from socket
> failed: Connection reset by peer
>
> cim tom ? kde dal patrat ?

To by mohlo byt tim, ze nekdo otevrel port 22 (ssh), ale nic neposlal
(ikdyz moje OpenSSH pise v takovem pripade "Did not receive
identification string from ...". Nicmene osobne bych si tipnul, ze by to
mohl byt vysledek port skenu.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka