Announce: OpenOffice.org 1.0 CZ Release Candidate 1 - stoural

Vaclav Peroutka vaclavp na s3group.cz
Čtvrtek Červen 27 11:06:14 CEST 2002

Ano, Kontakty - a neplete se to s adresari na disku.

"Pridat adresu do Kontaktu" - mne to proste prijde daleko prirozenejsi,
nez "Vytvorit data knihy adres" ....

Ostatne, prijde na to, jestli bude chut prekladatelu tohle predelat
(zrejme i v KDE jsou podobna zverstva), nebo to zustane v soucasne forme.

Vasek